Задать вопрос офтальмологу
Замовила 30.04.24 через сайт по акції 3+1 контактні лінзи ж доставкою Новою поштою. Отримала лише упаковку (3 шт) лінз без додаткової 1 лінзи. Чому? Бо товар не підлягає поверненню і можна одурювати?
Добрий день, Вікторіє! Акція діє за умовою наявності акційного товару. Ви оформили замовлення в останній день акції і подарунковий товар був вже відсутній. Саме тому при оформленні замовлення Ви змогли використати на нього Ваші бонуси. (На акційний товар, згідно бонусної програми, бонуси не розповсюджуються)
Чи можу я замовити оправу і лінзи на сайті, щоб на пошту вже приїхали готові окуляри? бо при замовлені не бачу такої послуги
На данний момент послуга з виготовлення окулярів доступна лише у роздрібній мережі, проте ми працюємо над тим, щоб була можливість замовити окуляри і онлайн. Коли опція замовлення на сайті стане активною, Ви зможете це зробити у розділі "ОКУЛЯРИ ДЛЯ ЗОРУ"
Добрий день. Як відмінити запис до лікаря?
Для скасування візиту Ви можете зателефонувати нам за номером 0 800 30 98 97 або написати в підтримку на сайті.