Отзывы
Категорично не рекомендую підбір окулярів, неякісне обстеження і призначення окулярів, настільки не підходять, що викликають сильний головний біль, наполеглива пропозиція полягала в тому, щоб дібрати дороге скло, а потім скло з циліндрами за 8.000 гр.
В результаті окуляри не підійшли, 3000 на вітер.
Не рекомендую.
Одеса, вулиця Єврейська.
Нам дуже шкода, що Ви отримали неприємний досвід в одній з оптик нашої мережі. Для того, щоб розібратись у даній ситуації ми зафіксуємо Ваш відгук для подальшої роботи з ним.
Сьогодні придбала сонцезахисні окуляри в магазині Люксоптики на вул. С. Петлюри (Київ). Отримала надзвичайно приємні емоції від обслуговування працівників ЛюксОптики. Дійсно, клієнтоорієнтований, індивідуальний та уважний підхід!!! Це дуже приємно!!! Молодці!!! Обов'язково завітаємо до вас ще))
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Завжди раді бачити в оптиці !
В ноябре покупал оправу Hugo boss и линзы к ней. Стоимость данной покупки больше 7 тыс. грн . Но спустя 3-4 месяца очки чуть растянулись и приходится их часто поправлять , а также один из винтиков откручивается. Уже приходилось аккуратно подкручивать. Так как не прошло 6 мес. приехал в отделение на Княжий затон, где и покупал очки. Мне очень в вежливой форме сказали , что мастер находится в другом отделении в ТЦ Пирамида. Приехав туда и объяснив девушкам свою проблему, они отнесли очки мастеру. Не успели мы с женой посмотреть солнцезащитные очки, как уже вынесли мои очки . Я спросил : « уже все?». Получил ответ: «так».. мне сказали, что мастер только подкрутил винтик ( хотя я это мог и сам сделать не отвлекая мастера от дел ). Продавцы сказали, что я не правильно снимаю очки, поэтому винтик постоянно откручивается ( прекрасное решение проблемы! ). Очки выдали в не надлежащем для люксового магазина виде ( с отпечатками пальцев мастера ). Ругаться не стал и уехал с грязными очками, закрученным винтом ( но с нерешённой проблемой и запросом ) , очки как сползали так и сползают . Где же найти мастера который сможет сделать качественный гарантийный ремонт?
Добрий день, Антон! Нам прикро, що у Вас склалаося дане враження від відвідування однієї з наших оптик. Передали Ваш запит для вирішення Вашого питання. Очікуємо Вас у оптиці.
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук. Завжди раді бачити в оптиці !
Щиро дякуємо за ваш відгук! Радіємо, коли ви задоволені!
Не хотел писать свой не гативный отзыв, но после хамского отношения в Ретровили мастера по ремонту очков решил написать. Прошел проверку зрения заказал оплатил получил свои новые очки. В тот же день опредили что что то не то дискомфорт с одним глазом. В тот же вечер вернулся к врачу с этой проблемой, на что в ответ все хорошо две недели адаптируйтесь и по ее́ просьбе прошел повторную проверку у второго врача ее сменшицы. Результат тот же - все хорошо все правильно две недели адаптации еще не прошло. Вынужден был оплатить и обратиттся уже к другому (не вашей клинике) специалисту проверить еще раз свое зрение результат - не правильный рецецт (завышенна диоптрия) на этом глазе. Четвертую проверку проводила уже главврач вашей сет, подтвердив ошибку ваших обоих врачей (диоптрия действительно завышенна). Да линзу мне без проблем безплатно заменили, Но в просьбе компенсировать мне бонусами мои затраты на обследование у частного врача (по их вине) оставили без внимания видимо отказали. Руководству сети Люксоптика репутация клиники и профессионализм их врачей безразлична и не важна.
Итог - в Ретровиле будьте готовы к неправильному рецепту и повторной платной проверки зрения у другого врача, ошибку исправят но лишние финансовый затраты не вернут и не компенсируют.
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук Ми ретельно перевірили всю інформацію та готові надати свої аргументи по цій ситуації: Ви звернулися до нас за адресою м.Київ, проспект Правди, 47 ТРЦ «Retroville» для проходження діагностики і придбання окулярів, де були надані всі замовлені послуги та товари. Наших клієнтів ми попереджаємо про адаптаційний період, який потребує певного часу до звикання. В період адаптації до нових окулярів Ви повторно звернулися до нас, де ми підтвердили, що рецепт вірний і заключення незалежного лікаря, якого Ви відвідали, повністю збігається з нашим (є фото заключення, яке Ви надали під час візиту до нас). Ми дуже дбаємо про свою репутацію та завжди відкриті у вирішенні проблем клієнтів. Тому Головний медичний лікар мережі, безкоштовно провела повторну діагностику, під час якої було підтверджено заключення попередніх лікарів. Тим не менше, компанія все одно пішла на зустріч і ми за Вашим проханням (не за медичним призначенням) замінили одну лінзу. Підстав для компенсації бонусами візитів до іншого лікаря ми не бачимо, оскільки наші послуги та заключення були повністю коректними. Гарного дня та бережіть себе!
Вітаємо! Вдячні за такий відгук, нам завжди приємно отримувати такий зворотний зв'язок!
Жахливий сайт. Заходжу за допомогою акаунта gmail.com і в кабінет не дає можливість додати номер телефона, через що я не бачу свої замовлення та результати огляду. Пише телефон використовується. Зателефонувала в колцентр доказують що номер є з ідентичною поштою. При спробі авторизації пише що даної пошти нема. Прошу надати контакти з метою висилання знімків та виправити таку невідповідність. Оскільки я Ваш клієнт і планувала наступні покупки, але дивлячись на такий сервіс починаю замислюватися чи не варто змінити оптику.
Добрий день, Анастасія! Оскільки за Вашою електронною адресою зафіксовано декілька облікових записів, не можна до них приєднати один і той же телефон. Передали Ваше зверненя в техпідтримку для вирішення питання
Дякуємо за Ваш коментар! Для можливості поліпшення системи, чи могли б Ви написати нам на пошту support@luxoptica.com.ua які саме в Вас виникли складнощі?
Довели мене до шалу. Замовив в них за 11000 лінзи фотохром для сина з установкою в оправу , яку він собі купив в іншому місці . Окуляри зробили , все ок. Через деякий час оправа зламалася і я звернувся , щоб переклали лінзи в іншу оправу , яку вони могли би підібрати по старій тріснутій. Відповіли , що вони таким не займаються. Пройшли кілька метрів до іншої оптики і сталося чудо , все можна зробити. Нема слів.
Нам дійсно шкода, що трапилась така ситуація. При цьому хочемо зазначити, що при довиточенні вже раніше виточених лінз у нову оправу існує великий ризик пошкодження самих лінз через надмірний фізичний тиск станка на лінзи. Окрім цього, при переустановці лінз у нову оправу є дужа висока ймовірність зміщення оптичного центру лінзи. Бажаємо розібратись в ситуації детальніше, та з'ясувати причини відмови. Для цього просимо Вас надіслати нам на пошту support@luxoptica.com.ua інформацію в якій саме оптиці Вам було відмовлено, та Ваш контактний номер і номер що закріплений за бонусною картою.
- Львов, просп. Свободы, 33 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-20:00
- Львов, пр-т Тараса Шевченко, 3 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-20:00
- г. Львов, (с. Сокольники), ул. Стрыйская, 30 в ТРЦ "King Cross Leopolis" 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00
- Львов, ул. Под Дубом, 7-Б, ТРЦ «Форум Львов» 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00
- Львов, ул. Кульпарковская, 226 a, ТРЦ "Victoria Gardens", центральный атриум 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00
- Львов, ул. Княгини Ольги, 106, ТЦ «ЦУМ» 0 800 30 98 97 пн-пт 10:00-20:00, сб 10:00-19:00, вс 11:00-19:00
- Львов, пр-т Чорновола, 57 0 800 30 98 97 пн-сб 10:00-19:00, вс 10:00-18:00
- Львов, пр-т. Красной Калины, 36, ТЦ «Шувар» 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-20:00
- Львов, ул. Гетьмана Мазепы, 1Б, СТРЦ "SPARTAK" 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-21:00
- Львов, пр-т Красной Калины, 60, ТЦ «Арсен» 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-19:00
- Львов, ул. Железнодорожная, 7 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-18:00
- Львов, ул. Стрыйская, 45a, ТРЦ ЛАЗ 695 0 800 30 98 97 пн-вс 10:00-19:00